Over ons

1. Administratie en boekhouding;
kwaliteit tegen aanvaardbare kosten

S.A.F administratiekantoor Almerer biedt u het beste van twee werelden: de charme van een klein administratiekantoor en de kwaliteit vergelijkbaar met die van groot accountantskantoor.

2. Een vertrouwensrelatie

Goed beschouwd is dit het belangrijkste argument in uw keuze voor een intermediair. Daarom adviseren wij potentiële klanten altijd om een aantal aanbieders met elkaar te vergelijken. Op basis van het kostenplaatje, maar door het administratiekantoor te bezoeken.

3. Goede bereikbaarheid

Op het moment dat u als een klant een behoefte heeft, wilt u ook direct antwoord. Wat hij/zij in ieder geval niet wil is een telefoonbeantwoorder met de tekst dat hij/zij wordt teruggebeld. Bij het administratiekantoor S.A.F wordt u altijd geholpen.

4. Snelle response op vragen/verzoeken hier toe

S.A.F administratiekantoor hanteert als norm dat telefoontjes en mails binnen 24 uur worden beantwoord.

5. Voorop in innovatie waar het klanten tot voordeel strekt

De markt van de administratieve dienstverlening zal de komende vijf tot tien jaar ingrijpend veranderen. Door middel van automatisering komen er steeds meer mogelijkheden voor u om zaken zelf te doen. Zo kunt u uw banktransacties automatisch laten boeken in uw boekhouding door een koppeling van onze software met uw bank. Ook inkoopfacturen kunnen tegenwoordig in uw administratie worden verwerkt door middel van scan-en-herken-technologie.

6. S.A.F werkt met:

  • Vaste tarieven per maand;
  • Factureert maandelijks vooruit;
  • Boekhoudprogramma exact-online , snelstart

boekhouding:

  • Geen fysieke stukken meer aanleveren bij de boekhouder;
  • Via app scannable of scan uw stukken digitaal aanleveren;
  • U bespaart kopieerkosten, reiskosten en tijd;
  • Geen bankafschriften uitprinten; 
    • Koppeling bank aan exact-online, hierdoor wordt snel en efficiënt gewerkt; Benodigde documenten:
    • Een kopie van uw legitimatiebewijs;
    • Een kopie van uw uittreksel K.v.K.;
    • Inloggegevens belastingdienst;
    • Kopie notaris oprichtingsakte;
    • Kopie jaarrekening;
    • Kopie aangifte inkomstenbelasting/ Vennootschapsbelasting.

     

  • Voordelen van Exact-online:

    • Via app scannable of via een scanner kunt u stukken mailen.
    • U bespaart kopieerkosten, reiskosten en tijd.
    • Gratis koppeling van uw bankrekening aan exact-online, hierdoor worden de mutaties automatisch ingelezen in exact-online en wordt efficiënter gewerkt.